Інформація про заклад

Повна назва: Сумський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 2 «Ясочка» м.Суми, Сумської області

 

Ліцензії:  Розпорядження голови Сумської обласної державної адміністрації від 11.04.2018  № 235-ОД «Про видачу ліцензій на освітню діяльність  закладів освіти»

 

Фактична кількість осіб, які виховуються у ЗДО: 390 дітей

 

Мова освітнього процесу: українська

 

Проектно-кошторисним будівництвом, нажаль, не передбачено умов доступності закладу для навчання осіб з особливими освітніми потребами. Умови можуть бути створені за наявності фінансування.

 

Структура та органи управління:

  • Засновником дошкільного закладу є Сумська міська рада

  • Уповноваженим органом є управління освіти і науки Сумської міської ради;

  • Управління закладом носить державно-суспільний та демократичний характер;

  • Управління закладом здійснюється через колегіальні органи (педагогічну раду, батьківську раду закладу, збори трудового колективу, батьківський комітет);

збори.JPG

Наявність вільних місць до закладу:  відсутні

Наявність вакантних посад:  1вакансія музичного керівника, 3 ваканції вихователя на місце дектетної відпустки

Територія обслуговування:  не передбачена чинними нормативно-правовими актами

Пріоритетні напрямки роботи на 2020-2021 н.р.

 

  1. Сприяти забезпеченню ефективного формування у дитини необхідних компетенцій, навичок самостійної та спільної діяльності, активної взаємодії у соціумі шляхом осучаснення та поповнення розвивального середовища закладу.

  2. Використовувати здоров΄яутворювальні  технології в освітньому процесі ЗДО, як необхідну умову збереження та зміцнення усіх складників здоров'я, повноцінного та своєчасного розвитку кожної дитини-дошкільника.

  3. Сприяти становленню активної, самостійної особистості, яка вільно і творчо застосовує засоби мови в різних ситуаціях буття шляхом удосконалення знань педагогів української мови в різних ситуаціях буття шляхом удосконалення знань педагогів української мови, як обов'язкового засобу  спілкування на всій території України.

  4. Формувати у дитини розуміння необхідності ощадливого, дбайливого ставлення до матеріальних та не матеріальних ресурсів під час заняття з логіко-математичного розвитку, як провідної форми організації роботи з економічної освіти, та під час інших видів освітньої діяльності.